Tuesday, August 7, 2007

There's no place i rather be!

This song lyrics was taken from Yes933 Website (www.yes933.com.sg)... Its the this year national day Theme song There's no place i rather be.
Edited by Yes 933 Deejay, Zhou Chong Qing & Xiao Jia Hui.
Listen to the youthtube and see the lyrics. It is super duper funny!



我的家就在这里
改编词:周崇庆/萧嘉蕙
原词/曲: 叶良俊


你说要去PARIS 我听成PASIR RIS
长城有魅力 也很吃力
要爬上铁塔 非常EXPENSIVE
其实SENTOSA 会更便宜
这是美丽的天地 我的家就在这里
去到外地 我才发现
原来这里最干净
这里也有PULAU UBIN 要骑脚车也可以
你要很小心 别像周崇庆
不然少了四颗TEETH
这是美丽的天地 我的家就在这里
从JURONG EAST 到 PASIR RIS
TAXI BUS 和 MRT
这是美食的天地 有很多好吃东西
LAKSA CHAR KWAY TEOW 和那 LOR MEE
不满意有云吞MEE
还有SATAY 和福建MEE…


and thanks to Youtube and yes933.. hahaa

No comments: